قتل فجیع پسر جوان با ۵ ضربه چاقو کولیک نوزاد هیچ دارویی ندارد | مصرف این دارو برای زیر ۲ ساله‌ها احتمال مرک را افزایش می‌دهد هشدار اورژآنس کشور درباره افزایش ۴۶ درصدی غرق‌شدگی‌ها ساخت ۷ هزار مدرسه در دوره رئیس جمهور شهید ابتکار جالب قاضی جنایی برای انتقال جسدی که دفن شده بود قتل دلخراش پسر جوان با قیچی آرایشگری معدوم سازی بیش از ۵ هزار قلیان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد کشف ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال شمش طلا در هنگ مرزی تایباد (۶ خرداد ۱۴۰۳) نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ۲ مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر تیراندازی در کازرون ۵ مجروح برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد دلایل احساس سردی پا در فصل‌های گرم سال چیست؟ پلمب کارگاه آب‌میوه تقلبی | مردم به کد ده‌رقمی استاندارد توجه کنند کشف محموله ۴۱ کیلوگرمی موادمخدر در شهرستان رشتخوار راهنمای جامع رزرو هتل‌های و هتل‌آپارتمان در مشهد بیماران دیابتی عسل مصرف کنند جان‌باختن ۶۱ نفر بر اثر حوادث جوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ جویدن ناخن یک اختلال وسواسی است که باید درمان شود
سرخط خبرها

پمپ‌بنزین‌های سیار در مرز مهران راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۰۰۳۲
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
پمپ‌بنزین‌های سیار در مرز مهران راه‌اندازی می‌شود
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام تمامی تمهیدات لازم را برای تامین و توزیع سوخت در ایام اربعین در استان ایلام در نظرگرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، با اشاره به تمهیدات لازم برای سوخت رسانی برای ایام اربعین در ایلام، گفت: ذخیره سازی بنزین به میزان کافی در استان ایلام برای اربعین انجام شده است.

وی با اشاره به ایکه ذخیره سازی بنزین به میزان کافی در استان ایلام برای اربعین انجام شده است، گفت: محدودیت استفاده از کارت‌های سوخت جایگاه‌های مسیر تردد زوار اربعین حسینی در استان حذف می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام تصریح کرد:اولین جایگاه سیار عرضه نفتگاز یورو چهار در پنج کیلومتری پایانه مرزی مهران استقرار و نصب شده است.

وی یادآور شد: جایگاه نصب شده با هدف کاهش ترافیک در محدوده داخل شهری مهران به منظور انتقال زوار است.

ایدون با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای سوخت رسانی به موقع در مرز مهران نیز انجام شده است، افزود: ۶ جایگاه سیار سوخت در مرز مهران برای اربعین راه اندازی می‌شود.

وی گفت: تعداد جایگاه سوخت سیار در مرز مهران نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است.

۵۱ جایگاه بنزین و نفت و گاز و ۲۱ جایگاه سی ان جی در استان ایلام فعال است.

منبع: اقتصاد آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->